Translate

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Początek - o sobie.

Witam Wszystkich:)
Jestem kobietą, żoną, mamą 2 słodkich rozrabiaków. Mam 30 lat, w chwili obecnej nie pracuję (zawodowo) bo w domu urobiona jestem po pachy :) /o tym każda kobieta wie/
Ten blog jest moja odskocznią od rzeczywistości, coś mojego, chwila relaksu, "coś co cieszy" :)
Jak każda kobieta lubię się stroić, malować, po prostu dobrze wyglądać. Po 2 ciążach ciężko mi wrócić do dawnej sylwetki (wątpię by mi się to udało)  ale staram się jak mogę (ale o tym innym razem).
Powiem tylko że wstydziłam się wyjść z domu, od rana do wieczora zajęta wszystkimi i wszystkim tylko nie sobą! -bo i tak przecież mi nic nie pomoże:(  Przełom przyszedł w lipcu tego roku kiedy wszystko mi się skumulowało: zmęczenie, obrzydzenie do samej siebie, problemy w małżeństwie  i parę innych spraw ( było niewesoło) Na początku straszny "dół" ale po jakimś czasie dostałam taki przypływ sił, nie wiem skąd tyle pozytywnej energii się we mnie zebrało " muszę się ze wszystkim uporać"  ...to był początek "piękniejszej ja" :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz