Translate

sobota, 14 grudnia 2013

Dlaczego noszę pończochy

Dlaczego noszę pończochy?
Jest wręcz udowodnione, iż kobieta nosząca elegancką i seksowną bieliznę jest bardziej pewna siebie i przez to bardziej pociągająca dla mężczyzn...bo czy jest coś bardziej zmysłowego, a zarazem niewinnego, co może włożyć na swoje nogi kobieta? Pamiętaj, że nic nie wygląda bardziej klasycznie i seksownie, jak prawdziwe nylony podpięte do dobrze dobranego pasa.
Jestem zwykłą kobietą:) mam dom, męża i dzieci:) ale to nie znaczy że mam wyglądać jak kura domowa! Mam poczucie smaku, dobrego gustu i wiem jak powinna wyglądać kobieta w wieku 30lat:)





Rajstopy (część) mają okropną gumę wbijającą się w brzuch i pod dopasowanymi sukienkami wygląda to koszmarnie. Po dobraniu odpowiedniego pasa moja talia i brzuch wyglądają dużo lepiej:)
Nie wygląda to prowokująco bo ja noszę spódnice i sukienki   w kolano wiec nikt nie widzi manszety na udzie.


Pończochy Cervin model Capri 10 den - są jak mgiełka ale bardzo wytrzymałe, bez wzmocnień na palcach -polecam:)
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz